فرصة

نمتلك احيانا فرصة اصلاح انفسنا...ولكننا نعجز من امتلاكها حتى النهايه!!!

7 التعليقات:

فتاه حالمه يقول...

بسبوسه اوي كوكا
انا ديما كدا
عارفه اني ماشي في سكه وعارفه اخرتها سودا وتعب وكسره قلب وبردو بمشي فيها غباء بعيد عنك لا هو مش غباء مهو انا ببقي اه متاح ليا اني مش امشي فيها بس انا ببقي شايفه انها ممكن تكون كويسه مع اني عرفه انها وحشه المهم عشان انا تعبانه ومش شايفه اساسا
كلام مظبوط يا بسبوستي

حسن حنفى يقول...

اعتقد كتير مننا كده وفي الاخر بنندم علي تضييع الفرصه دي

مصطفى محمود يقول...

اية يا بت ...الدرررررر دى ......كيكى سقراط بتتكلم !! انا نفسى اشوف فين روحك التانية دى
اصلا !!

"عاملة اية ...من لقى النت ...نسى اخواتة "

الازهرى يقول...

وعندما نتذكر تلك الفرص نعض اصابع الندم على فقدانها
ولكن الوقت يكون قد رحل ولم يبق امل

kochia يقول...

اعتقد لو حسينا بامتلاكها بنسيبها بعد كدة تفلت من ايدينا
بافتراض اننا هنقدر نمسكها تاني وقت ما نحب
بس مش بيحصل !!!!

Unknown يقول...

طب وفي الحاله دي نعمل ايه؟

غير معرف يقول...

السلام عليكم
ياقمر بتحصل كتير جدا للاسف
لكن تعرفي لو احنا عاوزين نصلح نفسنا هنصلح نفسنا في اقرب فرصه ومش هنعطي للفرصه فرصه ان الفرصه تضيع
شوفي بقي انا جبتلك كام فرصه
دمتي بكل الخير يا قمر

إرسال تعليق