أحيانا....




أحيانا يمتلكنا الخوف من شئ ما....شئ يجعلنا نعجز عن التفكير فى الحياه بل أحيانا يجعلنا نتوقف عن الحياه!!
لكل منا مخاوف نحن من خلقنها بأنفسنا نجعلها تحيا على رماد أحلامنا
نجعلها تبتسم فى خبث على انتصارها علينا فقد جعلتنا عبيد لها فى قصر المتاهات
ولكل منا متاهه خاصه:منا من يدرك ان لاأمل للخروج منها!!
واحيانا يوجد بيننا من يدرك أن الامل هو النجاه الوحيده من تلك المتاهات القاتله
فخذ أملك بين يديك وجد حياه أخرى بلا خوف بلا متاهات وستجدها
أذا كان يسكنك الامل

3 التعليقات:

فتاه حالمه يقول...

احجز اول تعليق وليكي عندي علقه عشان مش قولتليلي انك نشرتي حاجه
ها هتضربي

فتاه حالمه يقول...

انا مليش دعوه انا بردو خايفه يمكن عشان معرفش حاجه اسمها امل
انا عارفه ان الامل ده احنا الي بنوجده
بس بردو خايفه خايفه اوي اوي اوي
انتي عارفه ليه ادعيلي ابطل خوف بقي
اموااااااااااااااااااه
يا حساني انتي

بسبوسة يقول...

قلبى
*******
ازيك عارفة انا بحب اوى المدونة دى عشان بحسها بتاعتى انا وانتى..ربنا دايما يريحك ويسعدك
اموااة

إرسال تعليق