أمتلكنى!!!

أمتلكنى قدر المستطاع !!
امتلك قلبى..الذى ينبض لك شوقا وأهات
امتلك روحى..التى تفيض لك عشقا وهيام
امتلك حنينى..الذى يطير حولك دائما
امتلك تنهيداتى..المعذبة من كثره افتقدى لك
وانت بجانبى
أرحنى بالله عليك
و
أمتلكنى قدر المستطاع!!

40 التعليقات:

فتاه حالمه يقول...

أمتلكنى قدر المستطاع !!
امتلك قلبى..الذى ينبض لك شوق وأهات
امتلك عيونى..التى تفيض لك عشق وهيام
امتلك روحى..التى تسكن بداخلك لا بداخلى
امتلك تنهيداتى..الملتهبة من عذابك لى
أرحنى بالله عليك
و
أمتلكنى قدر المستطاع!!
بسبوسه
بجد ما شاء الله عليكي
تعرفي والله بجد انتي قولتي الي جوايا فعلا مش قادره اعلق تحفه بجد

بسبوسة يقول...

فتاة حالمة
انا مبسوطة بيكى كتير اوى اوى بجد وبفرح لمة بشوفك
اية دة؟؟؟؟ علقتى امتى على الكلام دة اصل انا عدلتها ومكنش فى تعليق باين ان النت بطئ اوى المهم ياكتكوتة ربنا يخليكى ليا دايما ويسعدك يارب دايما

romansy يقول...

اولا مبروك المدونه الجديده
مرحبا بيكى فى عالم التدوين

romansy يقول...

امتلك
كيف ؟
كيف لى ان امتلك وانتى التى تضيئين الكون بشمسك كل صباح ايرضى العالم ان يعيش بدون شمس تنيره
ولكن انتى بالفعل ملكى ومملكتى فانظرى ما بداخلى ستجدين قلبا يعيش على نبض كلماتك وهمسات عيونك

ولكنك انتى التى امتلكتينى بسحرك

msafa يقول...

على فكرة الامتلاك انانية فى ناس كتير بتزعل من الانايه ى لانها متصورة انها انانيه مرضيه
خالى الصوت اللى القصيده
يبعد عن الامتلاك
يكفى فقط ان يكون بجانبى واشعره
البوست حلو اوووووى

rovy يقول...

السلام عليكم
جميل احساسك يا بسبوسه و برغم قسوة الامتلاك الا ان امتلاك المشاعر كثيرا ما يسعدنا ما دامت تلك ارادتنا

تحياتى لاحساسك المبدع

بنت مصريه يقول...

مبروك يا بسبوسه عالمدونه
وعلى فكره انا كمان بحب البسبوسه قوى ههههههههه

البوست جميل قوى
بس ليا تعليق صغير لو تسمحيلى
انا زى اختك
انا حاسه ان البوست فيه شويه ايحاءات كده
انا بس خايفه عليكى والله اصل فيه ناس بتدخل عالمدونات باسم غير معروف وممكن حد فيهم يفهم بوستك بطريقه معينه ويقولك كلمه تضايقك

عموما انا اتشرفت بزيارتك
واتمنى ماكنش ضيفه تقيله
هههههه
سلام يا بسبس

mido يقول...

ازيك يا بسبوسة
:)

كلامك جميل اوى

بس القلب اللى فى الجمب شكله صعب اوى ( هو بصراحة جزء من الكبد مش قلب :))

... amr يقول...

يا سبحان الله :))

ماهو الواحد يجي يمتلك .. يلاقي اللي تقولة ..
انا زي الفراشة احب التحليق محبش اكون على الارض ..
محبش حد يمتلكني و يقيد حريتي

..... :))) طب قوليلي انتي ... الواحد يعمل اية :)

* مبروك المدونة و نورتي البلوج سبوت كلة .

* ممكن حتة بسبوسة ؟؟؟؟؟ اي نوع انا مش طماع على فكرة :)

مسدس صغير يقول...

كلمات جميلة معبرة ننتظر منكى المزيد تقبلى تحيتى يا غالية

بسبوسة يقول...

رومانسى
**********
الله يبارك فيك..ويسعدك
الله بجد كلامك رقيق اوى ورمانسى زيك..ماشاء الله عليك دومت مبدع وبخير

بسبوسة يقول...

msafa
******
ايوة فعلا الامتلاك انانية مفيش جدال عليه!1!
بس الى اقصده هنا...انه يمتلك مشاعرها دى المرهفة والمعذبة لى وهو جانبها هى مش حاسة بى..بتقولة احتوينى
************
دة المعنى الى انا اقصده***ميرسى لمرورك ولكلامك الجميل

بسبوسة يقول...

الجميلة روفى
*********
وعليكم السلام
نعم الامتلاك قسوة..ولكن امتلاك مشاعر الحبيب بحب وان يحس بى دة شئ جميل..دة كان قصدى
اسعدنى مرورك وربنا يسعدك

بسبوسة يقول...

بنت مصريه
********
وانا بحبها اوى**الله يبارك فيكى
ايحاءات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!111!!!!!!!!
فين بس!!!!
هى تقصد بكلمة امتلكنى..احتوينى..هى زى كانها بتبعث لى انذار لانها مبقتش تحس بى حتى وهو جانبها**دة الى انا اقصد فى حالة مشاعر المراة فى لحظة دى
ايوة عارفهم بتوع غير معروف دول ..ميرسى كتير للنصيحة ومرورك اتمنى تنورينى تانى

بسبوسة يقول...

ميدو
****
ازيك ياميدو؟
الله يخليك...اة فعلا صورة صعبة اوى**
**اة منا عارفة ان دة مش قلب حقيقى..وان جزء من كبد بس متظبط على هيئه قلب
نورتنى

بسبوسة يقول...

amr
***
شكلك فى حيرة جامد اوى!!
بس الى انا اقصد فى حالة المرأة هنا..انها بتقوله حس بى حس بمشاعرى لانها مش حاسه وهو جانبها..هى بمعنى اصح بتقولة احتوينى بالله عليك...او امتلك مشاعرى الى بتحبك دى حافظ عليها...هو دة الامتلاك الى تقصدة***
فهمت قصدى
الله يبارك فيك...ماشى فى بالقشطة ينفع
ربنا يسعدك ويبارك فيك

بسبوسة يقول...

مسدس صغير
***********
ميرسى ليك..ولتشجيعك
تحياتى ومودتى

مهرة سالم يقول...

السلام عليكم...
مبروك المدونه الجديده ..
يا بسبوسه...
......
إمتلكني ..
مشاعر جميله ترجمتها كلمات...
ولاكن هل يستحق أن يمتلككي ..
.....
هذه المشاعر عندي ليست ليمتلكها شخص بل ليبادلني المثل بها...
........
دمتي بخير ..

Unknown يقول...

كلمتين صغار بس حلوين قوي قوي قوي بجد منتهى الرقة والإحساس
مودتي لك سيدتي

mostafarayan يقول...

حلوة قوي
قصيرة لكن معبرةوجميلة
دام ابداعك

سارة نجاتى يقول...

هاى
عجبنى فى مدونتك استخدام الصور , صور معبرة أوى عن حالات مختلفة ,بذات صورة القيود لأنها حقيقية أوى و صورة البيت برده
بالنسبة للبوست , مش عارفة , أنا يمكن اللى طريقى تعاملى مع مشاعرى مختلفة , أو ايه مشكلتى مش عارفة ؟؟ يمكن لأنى مش متخيلة أنى أوجه لشخص الكلام ده , بيجيلى حساسية من فكر الامتلاك , و لو كانت " احتواء " فعلا زى ما بتقولى تبقى أفضل

تحياتى الكتيييييييييرة

الفارس الملثم يقول...

جميل اوي احساسك

عندما نحب نريد ان نكون جزء ممن نحب ويكون هو جزء ما ,روح ونبض واحد بل نتمني ان نصير جسد واحد

تحياتي

حسن حنفى يقول...

ايه ده هي دي اتعملت امتي


انا مش كنت اعرف

لا بجد زعلااااااااان

بس مبروك واتمني مش تكون حزينه بسبوسه الشقيه مش اسم حزين بس المدونه مليانه حزن

في انتظار القادم

طوبه فضه وطوبه دهب يقول...

مبروك على المدونه واسلوبك تحفه ويارب ديما مبدعه صعبه اوى الصوره اللى عندك بس احب اقولك ان القلب فى الحقيقه شكله مش كده خالص دا رمز مش اكتر للقلب لكن القلب الحقيقى شكله مخروطى شكل قلب كل الطيور لو بتشوفيه بس على كبير مش ده موضوعنا انا قلبتها بجد بس عجبنى موضوعك وحقا المراه تريد الحريه والانطلاق ولكنها ان وجدت من يستحقها ملكته كل شىء قلبها ومشاعرها وحتى تصرفاتها فكما تملكه على روحها تحب ان تكون ملكه متوجه على عرشه تلك هى المراه

SAM يقول...

جميله جداً
بس مفيش عنده دم البت هتبوس ايده ولا ايه وهو منفض , لو فى واحدة قالتلى كده انا مش همتلكها وبس انا .......

بسبوسة يقول...

نهار
******
وعليكم السلام الله يبارك فيكى...عندك حق مفيش نقاش..بس فى الحالة الى المرأة الى انا بوصفها هنا انها تقصد ان يحاول يمتلك او يحتوى مشاعرها لى..وهى فى الاخر بتقولى اريحنى بالله عليك وامتلكنى قدر المستطاع..دى كانت طريقة تعبيرها عن شعورها..وكل واحد ولى طريقة معينة فى كلامه وتعبيره
دومتى بخير

بسبوسة يقول...

كاتب مصر
*******
ميرسى كتير لذوقك حضرتك..شرفتنى
دومت بخير

بسبوسة يقول...

مصطفى
********
الله يخليك ويكرمك على ذوقك دة

بسبوسة يقول...

سارة نجاتى
*******
بحب الاسم دة اوى لان على اسم بنت خالتى**
انا فرحت جدا بتعليقك من ساعة ماشوفته..لانك فهمتنى اوى اوى اوى..**ومقولتيش زى التانين ان الصور حزينة وكدة..انا بعير عن حالات مش اكتر ولا اقل الصور هى التى اكلم****انا شخصيا بكره فكرة الامتلاك جداااا..بس انا هنا بعبر عن حاله امرأه.بتقول لحبيبها انها مش حاسه وهو جانبها بتقولة احتوى مشاعرى دى..امتلكها ومضيعهش من ايدك
************************
سارة اتمنى نكون اصحاب بجد..والله حبيتك اوى

بسبوسة يقول...

الفارس الملثم
*************
انت فهمتها صح اوى اوى***
تحياتى

بسبوسة يقول...

حسن حنفى
***********
وش سعيييد***
انا فرحان بيك اوى لان محدش كل دة يعرف انى انا غيرك لا ن ااساسا محدش خد باله خالص..انت ماشاء الله عليك والله ماتزعل دى بقالها 3 ايام بس وضفتها عندى لسة امبارح..الله يبارك فيك هى مش حزينة ولا حاجة هى بس الصور الى على الجنب بتعبر عن حالات مختلفة من كتر التعليقات الى جتلى علىالصور انها حزينة وكدة انا كتبت فوق ان الصور هى الى بتلكم مش انا**
وكمان انا متعمدة ان استيل المدونة دى يبقى مختلفة تمام عن مدونتى التانية..والاسلوب والموضوعات حتى طريقة كتابة التعليق..روح تانية ..روح مش هتليق على شخصية كيكى خالص***** بس فهمت قصدى....
فى انتظار القادم طب مش الاول تعلق على دى الاول عايزة اعرف رايك
***************
بسبوسة

بسبوسة يقول...

طوبة دهب وطوبة فضة
*****************
الله يبارك فيكى ياحبيبتى...الصور هنا بتعبر عن حالات معينة ومختلفة..الصور هى الى بتكلم مش انا****
اة ياحبيبتى انا عارفة ان دة مش منظر القلب خالص..وانا عارفة شكلوا متقلقيش
*************....ايوة هنا حاله المراه الى بوصفها هى حبه كدة..ان يحس بمشاعرها ويمتلكها ويحتويها..بس على فكرة مش كلوا بيحب كدة.فكرة الامتلاك.وانا اولهم**
على فكرة انتى عسولة اوى

بسبوسة يقول...

sam
*****
ازيك؟**
ميرسى كتير لذوقك..

ريمان يقول...

بسبوسه

ايه الكلام الجميل ده يا قمر

بجد جميل

بسبوسه

اااااااااااه

بتفكرينى ليييييييييه بالامتحان

ربنا ما يحرمنى منك يا قمر ولا يحرمنى من سؤالك
بجد انتى كلك ذوق والله

وربنا ينجحنا كلنا يا رب

وانتى كمان ذاكرى كويس يا حبيبتى

بس انتى عرفتى منين ان امتحانى الاسبوع الجاى

blue-wave يقول...

والا تخافى حب الإمتلاك سيدتى؟؟؟

حسن حنفى يقول...

صوره القلب اللي في الايد دي جميله :d

بالنسبه للموضوع نفسه نسيت اعلق شفتي بقي

امتلكني قدر المستطاع اعتقد ان احنا الي بنخلي نفسنا ملك الطرف الاخر ساعتها نقول انا ملكك :d

لان امتلكني يعني زي ماتكون غصب عن الطرف الاخر او غصب عننا :d

بس بجد بسم الله ما شاء الله

الجانب ده كان فين
علي فكره 2*1 احسن كتير

:d

دمتي بخير

بسبوسة يقول...

ريمان صاحبتى
**********
ميرسى لذوقك دة ياحبيبتى والله...شوفت ليكى كومنت ربنا معاكى ياحبيبتى

بسبوسة يقول...

blue_wave
*********
لا..ما اصعب التملك..لكن هنا هى ترجو منها انا يمتلك مشاعرها الفياضه له ان يشعر بها لا اكثر ولا اقل**
نورتنى

بسبوسة يقول...

حسن حنفى
********
انت اول مرة تشوفها!! انا سرقها منك اساسا تريقة دى ولا اية؟؟
بص ياسيدى هى هنا بتقوله**امتلك مشاعرى لك الى تكن كل حب وهيام وانت لاتدرى..امتلكها قبل فوت الاوان***
2*1 حلو بجد**وش فرحان اوى يارب دايما اكون عند حسن ظنك..داميا منورنى ميرسى كتير لذوقك
************
بسبوسة

غير معرف يقول...

U r welcome Basbosa

إرسال تعليق