انا مييييييييين

بسبوسة...الشقية ..الحزينة..الغريبة..العاقلة..المجنونة...الهادية..العفريتة..بختصار..انسانة متناقضة فى كل شئ
برحب بيكم فى مدونتى الجديدة دى..هتشوفونى ساعات حزينة اوى وشقية اوى ورغاية اوى يووووووووووو حاجات كتير
بس بعد الفاصل...........
بت يانوسة يانوسة شايلة البسوسة والله
وكبرتى وحليتى وبقيتى عروسة
بسبوسة بسبوسة

12 التعليقات:

فتاه حالمه يقول...

hellllllllllllllllllllllllo
اول تعليق في المدونه
معقول دي
المهم
الف مبروك يا قمرايه
الصور الي انتي حطاها حلوة اوي
اصعب صورة هي صورة القلب
وتعليقك عليها بجد اصعب
بس فعلا انا كمان حسيت اننا هنكون صحاب بجد
باذن الله مش اخر زياره مبروك مرة تانيه
يا بسبوسه

Unknown يقول...

مبروك المدونة مستنية مواضيعك

قلم رصاص يقول...

ألف مبروك على المدونة

وان شاء الله تكون فاتحة خير

اتمنى لك التوفيق

تقبلي مروري مع التحية

أحمد بكر يقول...

بسبوسة
حليتى المدونات و دمتى سكر زيادة

بسبوسة يقول...

فتاة حالمة
hiiiiiiiii
هههه اة معقولة ياكتكوتة؟
الله يبارك فيكى مبسوطة كتير انك اول تعليق
ميرسى ليكى كتير**
واحنا فعلا اصحاب بجد

بسبوسة يقول...

الله يبارك فيكى ياأنوج
وانا نزلت جديد
ميرسى ليكى

بسبوسة يقول...

قلم رصاص الله يبارك فيك
ميرسى كتير لمرورك

بسبوسة يقول...

بيكر
الله يخليك دة بس من ذوقك
يسعدنى تشريفك دايما
ميرسى

الميكروباص يقول...

يا أهلا بيكي يا بسبوسه
لكن صورة القلب اللي على اليد دي قاسيه شويتين

zainab يقول...

حبيبتى بسبوسه

حاسه الحزنكتير قوى
بس مبرك على مدونتك الجديده

بسبوسة يقول...

لورنس العرب
***************
نورتنى..واسعدنى تشريفك
اة انا عارفة صعبة اوى اوى..بس انا حاطهامع استيل المدونة
نورتنى

بسبوسة يقول...

زينب
*******
انا بحب الاسم دة على فكرة اوى**

الله يبارك فيكى ويسعدك...على فكرة كذا حد يقولى كدة علشان الصور..بس الصور هى الى مخلينى اكتب عليها التعيلقات دى..علشان كدة كتبت فوقيها..الصور بتكلم مش انا
ربنا يخليكى على اهتمامك دة

إرسال تعليق